מין או פנטזיה? שלא תשתגע!


אחת הדרכים הקלות והנגישות של אדם לחוות הנאה ושחרור היא דרך מין.    איברי המין שלנו מחוברים היישר לבלוטות הורמונליות, המוח, מערכת העצבים המרכזית והנוירולוגית.כשאנו מקיימים יחסי מין, או אפילו רק חושבים עליו, אנו משנים פאזה! "מאבדים את הראש" למה אנחנו כל כך אוהבים את התחושה הזו?עוד אפילו לפני חווית האורגזמה?



מין מחבר אותנו!
גורם לנו לרצות להתחבר.




אנו מתקשטים בצבעים, שמים חפצים ורכיבים שיגרמו לאחרים לפתח דרך פנטזיה אישית משיכה מינית אלינו. גם החיות עושות כך, אז מה הבעיה?

הבעיה היא עם הפנטזיה:

החיות הן פרקטיות, פועלות מתוך משיכה מינית, בחירת גנים משובחים וחזקים להמשך השושלת, הנקבה בוחרת את הזכר, כפי שהביצית בוחרת את הזרע (ולא להפך, אף על פי שהתפיסה המצואיסטית חשה נוח להגדיר שהגבר הוא הקובע והמחליט).
הזכרים מתחרים, מתהדרים, מתאמנים, מתעמלים, כדי לזכות בקול הבוחר של האישה, עברת את האודישן או לא...היא זו שתבחר! כך החליט הטבע!!



הפנטזיה היא החלום בו אנו חיים, התעתוע.

יש החיים בפנטזיה חיים שלמים. אלו מעולם לא חקרו עד הסוף מהו אמת או שקר? אלא רק לפי אמת מידה: מתוק או חמוץ? כלומר מתוך הרצון האגואיסטי לקבל תענוג.



פנטזיה היא חיים בשקר, לפי אמת מידה לעונג שנקבעה על ידי היחיד, נובעת מתוך חוסר עמוק בתחום מסויים, מתוך חוסר יכולת או ידע להגשים את הצורך מפתח כלי אשלייתי למילוי בו ניתן לחיות מתוך אשליה גמורה כאילו שאני מקיים את המציאות המתוקה שלי ולכן מאושר.
כל עוד הפנטזיה הזו מתקיימת בתוכי (אני נותן לה חיים) אני מרוצה.



סיפור אמיתי:


גבר בן 42 איתו ערכתי מפגשי חקירה תודעתית לפני כשנתיים, סבל מפחד ביצירת קשר אינטימי עם נשים, איני מעוניין לספר פה את שורשיי הבעיה הפסיכולוגית שלו, אך גבר זה פיתח באופן תת הכרתי פנטזיה בה הוא מתרגש מהרעיון שאישה תחדור אליו כאילו היתה גבר.
באופן זה הוא נהנה במוחו (וגופו) מנוכחות נשית המסייעת לו לחוש את גבריותו, כשהצורך להחדר על ידה, גורם לו לגירוי הפוך בו הוא מבטל את גבריותו מולה ומגיע לאינטימיות מלאה.


הוא חי כרווק ונמנע מקשרי אהבה נורמלים, כיוון שמיניותו מתעתעת בו, הוא אינו מצליח להתיישב בין שני הרצונות: המיניים מול הרגשיים למען אהבה אמיתית וקרבה אינטימית בריאה. המחשבה הזו הדליקה אותו ברמות מיניות עמוקות ביותר ושיבשה את חייו הסדירים, נאלץ לחפש מין מסוג אחר בזמן שחבריו השונים לאורך השנים מחפשים מין שהוא אינו מעוניין בו.

תחושת האושר המדומה אותה ישיג דרך המין האחר בו אשה נשית מחוברת לאנרגיה גברית הנחתה את הרצון שלו והפכה אותו לעבדה, הוא בילה זמן רב בבדידות מצופה באושר מתוק אך ריק מתוכן רוחני (ללא אהבה אמיתית).


פנטזיה הינה חלק בלתי נפרד מסקס, וממיניות בין בני זוג.

רבים נוהגים להסתיר את הפנטזיה שלהם, ולחפש חורים חשוכים כדי להגשימה, לחפשה או פשוט להגיע כמה שיותר אליה.

הפנטזיה היא מאין קו האופק, פעמים אדם יכול לגעת בתחושה של הגשמה, אך אופס היא נעלמת ושוב החיפוש נמשך.


פנטזיה גורמת לחיפוש אינסופי, הרצון לגעת בלא קיים, להשאר בחלום, הרצון להמשיך לישון בלי להתעורר, להמשיך להיות מחובק בכרית הרכה ספוגה בריח הבית המוכר.


כל עוד המין בחייך יוגדר כדבר אסור, טמא, מלוכלך, תאוותני, הפנטזיה תהפוך גדולה יותר, החשיכה תיהיה רבה, וההישגיות פחותה.

כיצד הופכים מיניות לדבר אמיתי, מתוך ערות והגשמת חיבור?

בבלוג זה אחקור איתך עשרות זויות ראיה שיעזרו לך להתבונן על חייך ולהתחיל לשאול את השאלות הנכונות במבוך העצום של התודעה האנושית.


מה שאני מבטיח לך, אם לא תתייאש ותמשיך להיות סקרן במציאת התשובות תמצא את המטמון שיהפוך אותך למאושר עלי אדמות, 

ומסופק!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה