מודעות טנטרית לא לגברים בלבד


אנו יצירה אלוהית. בנויים ושייכים לעולם תלת מימדי המגולם בצורתנו הפיזית, הרוחנית והנפשית. כאשר אנו מבינים כי הכל זו אנרגיה אנו מבינים שאנרגיה זו מגולמת בתדרים שונים הבאים לידי בכל הביטויים : צבע, קול, תנועה, ריח ועוד.


היקום מאחד את כל הבריאה כחומר בר-צורה וכחומר נטול צורה. כל מחשבה שלנו היא אנרגיה, כל תנועה היא אנרגיה, כל יצירה היא אנרגיה, כל צבע הוא אנרגיה, והכוונה ברורה...

על פי התפיסה ההוליסטית: גופינו האנרגטי בנוי מרצועות רצועות של רמות אנרגטיות הנעות מצפיפות דחוסה מאד (בגוף הפיזי) עד לצפיפות דלה מאד (בגוף הרוחני). 

כדי לרפא את "גופינו השלם" יש לאזן אותו. לכן ניתן לגשת ישירות דרך אחת משכבות הגוף השלם (דרך הגופים העדינים העוטפים את הגוף הפיזי) וליצור שם ריפוי ואיזון.

הסקסולוגיה לא רואה קשר בין תשוקה מינית ל"איזון אנרגטי", אך הטנטרה דווקא כן!


למרות שרוב האנשים בעולמנו נוטים ליצור קשר הדוק בין מיניות לחומר ("הנאה מינית שווה להנאה גופנית בלבד") לצערנו, רבים בעולמנו המודרני טרם נפגשו עם המיניות החדשה (כפי שמציגה הטנטרה למשל).

דבר זה נובע מחוסר מודעות לגבי הזהות האנרגטית, והיא זו שאחראית לעיוות שנגרם בתפיסה זו.

במהלך יחסי מין, כאשר התשוקה המינית גבוהה, בני האדם מדברים על "רצונם להתחבר" על "רצונם להיות שייכים אחד לשני".

כשהאנרגיה המינית עולה ניתן לשמוע אנשים לוחשים זה לזו או זה לזה באוזן: "את/ה רק שלי?" "את/ה אוהב/ת אותי?", "אני רוצה להתחבר אלייך", וכו'. 

האנרגיה המינית מערפלת את חושיהם הלא מודעים, כאשר החרמנות (האנרגיה המינית) גואה הם מנסים בלא הואיל ליצור מצב של התחברות גוף אל גוף.

אך הדבר הוא בלתי אפשרי!

אמנם בכל זאת ישנה קרבה והיא חזקה מאד.זוהי קרבה של הגופים העדינים בין השניים.

הגופים העדינים ( האתרי, הרגשי, המנטלי והרוחני) יכולים להתערבב ולהתחכך יחד באופן נפלא, דבר המסייע רבות לתחושה שמרגישים לאחר אינטימיות, מעין "הילה" משותפת המרחפת על השניים וגורמת להם להיות כל כך קרובים ואוהבים.

ניתן לדמות חיבור זה לשני אבנים המתחככות זו בזו, כאשר לאחר זמן קצר של חיכוך תיווצר פעולה מגנטית שתמשוך אותם זה לזה גם בשלב ההרפיה.

דוגמא זו היא אחת ההוכחות לחיבור הזוגי בין בני הזוג. 

ניתן להסיק מכך:
אינטימיות וסקס טובה בין בני הזוג, הכרחית למען חיבור מנטלי ורגשי.

קשה להאמין כי בהעדר סקס תשמר זוגיותם לאורך זמן גם אם תיווצר בין השניים חיבור רגשי ותקשורת מנטלית טובה.


על פי הגישה הטנטרית, כל אחד מבני הזוג אמור להיות מודע ליישותו האנרגטית


כאשר אדם מודע ליישותו השלמה (מודעות שמעבר למודעות הגוף) אזי כל אחד מבני הזוג יהיה שלם ויוכל לתת מקום לחיבור של כל רובד בישותו. כאשר הפוקוס יתמקד בחיבור של הגופים העדינים, אז האהבה תעטוף את בני הזוג, התקשורת תהיה מדהימה והם יחושו שהם באמת מחוברים כיישות אחת.

ממקום כזה הסקס הגופני ישאר ויהיה עוצמתי יותר, החוויה האורגזמתית תהיה עצומה פי כמה מהמין הפיזי המוכר כשהוא ללא מודעות עצמית ותקשורת מפותחת.

ה"גוף הרגשי" הוא אחד הרבדים המשמעותיים ביותר של גופנו השלם.

כל ארוע שלילי (טראומתי) שחווה אדם, נרשם ב"גוף הרגשי".
אם הארוע הטראומתי לא עבר עיבוד כראוי מול איש מקצוע או חברים או משפחה תומכת, תיווצר בגוף הרגשי הפרעה אנרגטית שתבוא לידי ביטוי בנזק, כאב או מחלה בגוף הפיזי .
כאשר אותו אדם ייחשף לארוע דומה בחייו העתידים, תגובתו הקדומה תתעורר ותגרום לו להגיב באופן שאינו תקין.


איך מזהים חוסר איזון אנרגטי?

אדם שמצבו האנרגטי תקין ובגופו נמצאת כמות תקינה של אנרגיה (ללא עודפים) והאנרגיה שלו זורמת בחופשיות ייהנה מהתופעות האלה:

אצל נשים: צבע המחזור סדיר, צבע הוסת אדום ומלא חיים, הגירוי המיני מהיר יותר וקיימת הפרשה טובה של נוזל וגינאלי. ההתכווצות המינית סדירה ומענגת את כל הגוף, ללא חסימה מינית כלשהי.

אצל גברים: האזורים הארוגנים רגישים. מגיעים לזיקפה מלאה ללא שפיכה מוקדמת. ההתכווצות האורגזמית מלאה ומלווה בכמות נאה של נוזל זרע

לעומת זאת

אדם שאיבד כמויות גדולות של אנרגיה- בגלל לחצים רגשיים או מנטליים, תזונה בלתי מאוזנת יחווה אובדן אנרגיה מינית שתתבטא בשפיכת יתר, או איבוד אנרגיה מינית.

הדרך הנכונה ביותר לריפוי שורשי ואיזון מיני היא באמצעות טיפול ברפואה משלימה או חקירה מנטלית עמוקה דרך קאוצינג ממוקד מיניות, המסוגלת להתבונן אל נפש האדם ולא רק אל בשרו. בטיפול כזה יתאפשרו שחרורי חסימות המפרות את האיזון הכללי בגוף והאיזון המיני.

הרפואה האלטרנטיבית, מכירה ברובדים נוספים בגוף האדם, ולכן מציעה דרכים לא פולשניות לטיפול בשורש הבעיה. לעיתים מקורו ברגש לא פתור, סביבת חיים, השפעה אנרגטית של מקום מגורים וכיוב. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה