להנות עד בחילה (תיעוד מקורי)

הנאה היא תענוג, רוב ההנאות שאנו מחפשים בחיים מסתכמים בתחושת מילוי:
מילוי הקיבה, מילוי הכיס, מילוי הגחמות אולי פנטזיות.

חורחה, מטופל שלי מברצלונה, בן 47, בן למשפחה עשירה,  דור שני למייבאי יהלומים, יש לו את כל מה שאדם צריך אבל הרבה מעבר: 4 דירות פאר, אחת בברלין, אחת באמסטרדם, שתיים בברצלונה. 
הוא גר בעיקר באחת מהן בברצלונה, ובשאר מבקר כשבא לו "לשנות אוירה".

כששאלתי אותו: מה אתה רוצה? 
הוא הסתכל עליי במבט מוזר והשיב: "אני רוצה שיהיה לי טוב", "אולי בעצם אני רוצה זוגיות, רוצה שמישהו יאהב אותי"

חורחה הוא בחור הומוסקסואל, (אין לו שום בעיה עם זה), הוא בחור גבוה, מרשים, עם זקן מעוצב, גברי, לבוש בדרך כלל בחליפות המצייגות את מעמדו וסטטוס עבודתו, יש לו לב רחב, הוא אוהב לעזור, הוא מודע לזה שכסף זה הדבר שיש לו בו שפע, הוא יכול להרשות לעצמו כל מה שירצה.

כששאלתי אותו מה הדבר שהוא הכי אוהב לעשות, הוא סיפר לי בחיוך של ילד, שהוא אוהב לשחרר ציפורים. שאלתי מה הכוונה? והוא ענה:
"אני נוהג אחת לשבוע לקנות מחנות של בעלי חיים, ציפור יפה בכלוב, אני נוסע ברכבי לחורשה הקרובה ומשחרר אותן, זה ממלא את ליבי לראות ייצור חי שיוצא מן הכלוב, אני מתרגש מהמבוכה של החיה להבין את התחושה שהיא חופשיה, הפחד לצאת משם, אפילו שאני עומד הרחק ממנה עד שלא רואה אותי"


חורחה, הוא בן יחיד, עובד יחד עם אביו המבוגר שמחזיק את העסק המפואר, אמו נפטרה לפני 10 שנים, הוא הגיע אליי מבולבל, מרגיש שהוא משתגע, הוא לא מבין את עצמו.
הוא רוצה דברים לא הגיוניים, הוא ממשיך לאהוב את האקס, אבל מצד אחד מפריע לו שהוא תלותי בו, ומצד שני מעניק לו ביטחון ותחושת משפחה שהוא מאד אוהב, שנה קודם הוא בחר להפרד ממנו ואז מצא בדיוק את הניגודיות, גבר ממדריד, בן 34, גברי, חסון, שופט, מרשים ועצמאי, 
באופן בלתי מודע הוא קיבל את מה שרצה, אך חווה תלתלה גמורה כי במוקדם התברר לו שכשזה שב הביתה הופך להיות "נשי", כל החוסן והגבריות שהפגין לעולם כלפי חוץ, ואף על פי המראה המסוקס שלו, שינה את מהותו.

מעבר לכל זה הרגיש שאין לו ביטחון, פתאום יש לו בן זוג שאינו חי עמו, הם בשתי ערים זרות, מדריד הידועה בסצינת גייז וחיי לילה מפוארים לא נותנים ביטחון ושקט לחורחה שרוצה בכל מעודו לחוש שייכות ומשפחה. 
החיים זרקו אותו מחוויה משפחתית שרצה (עם אדם תלותי) לזוגיות עצמאית יותר, שלא מעניקה לו את מה שבאמת זקוק לו.

הוא התחיל לחפש ריגושים, לנצל את משאביו הכלכליים כדי להנות אולי יותר ממה שהחיים מציעים לו.
הוא הקדיש את הקיץ האחרון למועדונים, חיפוש סקס ועם כל החבילה המתבקשת. לאחר חודשיים של אובדן עצמי בן סקס נטול רגש, חדרי חושך, איבוד הטעם והכיוון לחיים הוא הגיע אליי מחפש את עזרה להבין את תכלית חייו.
להבין מה הוא רוצה? למה הוא עושה לעצמו את כל זה?
איך יוכל לשלוט ביצר המיני ולהזין את פנימיותו במה שימלא אותו באמת?

חורחה הבין שמה שהוא רוצה אינו קשור לשום בן זוג, לשום דבר חיצוני אליו, זוהי חוויה פנימית שהיתה צריכה לעבוד עיבוד בעזרת ההנחיה שביצעתי עימו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה